We hebben een nieuwe update van het Assessment Platform live gezet.
Deze update bevat een flink aantal verbeteringen en nieuwe functionaliteiten voor meer gebruiksgemak, overzicht en duidelijkheid voor kandidaten en adviseurs.
Hieronder vind je de belangrijkste verbeteringen:
Dit zorgt voor minder klikken, makkelijker het assessment vinden dat je nodig hebt en meer controle vóór verzending.
● Alles op één plek: assessments en programma’s staan in één gecombineerde lijst.
● Nieuwe taalfilter: alleen beschikbare talen zichtbaar, optie 'alle' verdwijnt.
● Winkelmandje toegevoegd: makkelijk meerdere assessments klaarzetten, verwijderen of aanpassen, inclusief rapportinstellingen vooraf.
Documenten blijven beschikbaar bij personeelswissels of overdrachten en zijn zo direct in te zien en te gebruiken.
Je kunt nu documenten met meerdere adviseurs of contactpersonen van de kandidaat delen. Dat doe je door een nieuwe of andere adviseur te koppelen aan een kandidaat. Stel dat een adviseur uit dienst gaat of ziek wordt, en er wordt een andere adviseur aan die kandidaat gekoppeld, dan kan die nieuwe gekoppelde adviseur de rapporten inzien.
Biedt volledige transparantie over wat met wie gedeeld is.
In het rapport- en documenten overzicht van de kandidaat is een nieuw tabblad toegevoegd met zicht op gedeelde bestanden met contactpersonen.
Geeft meer regie op de informatievoorziening in het proces.
Naast bestaande deel opties is er nu ook de mogelijkheid om alleen het eerste rapport automatisch beschikbaar te stellen aan zowel kandidaat als adviseur.
Minder zoeken, sneller handelen.
● Je kunt nu direct een proces afronden vanuit het takenoverzicht van de kandidaat.
● Bij processen met assessments is er een nieuw overzicht met alle acties rondom assessments (zoals resets en score-inzage doorsupport).
Hierdoor kun je beter segmenteren bij grote volumes.
In het kandidatenoverzicht kun je nu ook kandidaten uitsluiten op basis van een zelf aan te maken label. Dit label koppel je vervolgens aan kandidaten
die je wilt archiveren of niet zichtbaar wilt laten zijn.
Heb je vragen of wil je iets melden na de release?
Neem dan contact op met het Customer Success team: info@ixly.nl of je vaste aanspreekpunt.